Kutyába sem vesznek pénzügyi tanácsadóként? - 1. rész

Kategória: Tanácsadóknak | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Különbség tanácsadó és tanácsadó között - Alfától Omegáig, avagy mit tegyél, ha kutyába sem vesznek 1.

 

 

Azt tanítják az értékesítőknek, hogy az első néhány másodperc, az a bizonyos első benyomás, meghatározza akár az egész üzleti tárgyalás kimenetelét. Ezért aztán erre ma már azt gondolom, minden értékesítő felkészül - legalábbis látszólag. Üzleti öltözék, kézfogás, bemutatkozás, névjegykártya, határozott és kedves mosoly, bizalomépítő beszélgetés...

 

Igen, ezek mind fontos dolgok, hiszen, ha nincsenek rendben, akkor bizony elcsúsztál valószínűleg, és nehéz lesz sikerre vinned a tárgyalást. Azonban tanácsadóként az a véleményem, hogy van még jó néhány olyan eleme a személyiségednek, és az üzleti beszélgetésnek, amelyek nélkül ugyanúgy kudarcra vagy ítélve. Ezek pedig nem csak az ügyféllel való találkozásod alkalmával fontosak, hanem a munkatársaiddal és a vezetőiddel való munkakapcsolataidban, sőt, a mindennapjaidban is.

 

Három hete a bdpst24.hu oldalán jelent meg a velem készített villáminterjú, melyben a pénzügyi tanácsadók munkájáról, és a NOK-ról kérdeztek. Ebben többek közt feltették nekem a kérdést, hogy mit kell tudni az annyira különböző, és sokféle pénzügyi tanácsadóról. Bár ott teljesen más szempont alapján, és viszonylag röviden válaszoltam, rögtön eszembe jutott 2 besorolási módszer is, amit a Piac & Profit által rendezett Értékesítés 2018 Konferencián hallottam januárban.

 

Az egyiket Oberfrank Zoltán, az IAAC Irodavezetője mutatta be, a másikról  Bíró Nóra értékesítési tréner és testbeszéd specialista (MOST - Master Of Sales Training) tartott élvezetes és szemléletes előadást.

 

 

Kutyába sem vesznek pénzügyi tanácsadóként? - 1. rész

Alfa. Béta, Ál-Alfa? Melyik értékesítő milyen?

 

 

Alfa, Béta és Ál-Alfa értékesítők - hogy is van ez?

 

 

Oberfrank Zoltán elmélete, melyet a tavalyi konferencián részletesebben is kifejtett, igen érdekes kérdéseket vet fel. Mostani előadása legfontosabb gondolatának azt éreztem, hogy sosem az ár a lényeg, hanem mindig az érték. Ugyanis "valójában az árprobléma mindig az értékkel kapcsolatos bizonytalanság jele".

 

Elsősorban tanácsadói nézőpontból igyekszem lefordítani, és hasznosítani minden könyv, képzés vagy előadás tapasztalatait. Ugyanis úgy vélem, hogy nekünk, a szakmában dolgozóknak, elsősorban tanácsadónak kell lennünk amellett, hogy értékesítünk is. Zoltán fő gondolata eszembe juttatta az egyik kollégám mondatát 2013-ból, amikor kineveztek vezetőnek.

 

A biztosítónál, ahol akkor dolgoztam, első alkalommal megkérdeztem a csapatom tagjait, hogy mivel tudom a leginkább segíteni őket vezetőként. Az egyikük, aki már 20 éve a szakmában van, tapasztalt és eredményes, azt mondta: "Nem tudom, mit tudsz, de valamit nagyon, hogy ennyire sikeres lettél rövid idő alatt. Ezt tanítsd meg nekünk!"

 

Szakmai ismeretekben akkor még messze nem tartottam ott, ahol ők. Azonban már függőként is abszolút ügyfélközpontúan dolgoztam. Mindig többet adtam, mindig értéket és valódi segítséget nyújtottam az ügyfeleimnek. Ettől lettem sikeres. Ez volt a titok, semmi más. Szemléletmód, hozzáállás, elvek és hit. Ezért érzem olyan fontosnak Zoltán gondolatait erről.

 

Az előadásában 3 csoportra osztotta az értékesítőket: Alfa, Ál-Alfa és Béta. Gondolj bele: az MNB adatai szerint nagyjából 28.000 biztosításközvetítő van jelenleg. Mindegyikük, átfedésekkel igaz, de ugyanazt értékesíti. Miért van az, hogy van, aki annyit sem keres, hogy a vállalkozói költségeit kitermelje, van viszont, akinek kiemelkedően magas a jövedelme. Van, aki csak "újrakötni" tud a régi ügyfeleinél, és van, aki bárkinek tud kötni, és egyre többet. Miért van ez, ha a termék és az ár is ugyanaz?

 

Zoltán erre a következő választ adta a konferencián: "A vevő akkor vásárol, ha

  • 100%-ban bízik a termékben / szolgáltatásban...
  • 100%-ban bízik abban, hogy az jól megoldja a problémáját, és emiatt megéri az árát...
  • 100%-ban bízik a cégben...
  • 100%-ban bízik az értékesítőben, mert érzi, hogy az kivételesen jól bánik vele..."

 

 

Hogyan tudod elérni, hogy az ügyfél Téged akarjon, tehát bízzon Benned? - "go to the extra mile", vagyis adj többet

 

 

Kutyába sem vesznek pénzügyi tanácsadóként? - 1. rész

Melyik értékesítőben bíznak meg az ügyfelek?

 

 

Nos, tök jó, hogy bizalomépítő beszélgetésként megtanítják Neked, hogy készülj fel az ügyfélből, meg jól nézz körül, amikor belépsz hozzá, és légy elismerő, vagy kezdd el valami számára fontos témáról kérdezni. Azonban mindez semmit nem ér, ha nem szívből jön! Érezni fogja, hogy szerepet játszol és csak bizalmat akarsz ébreszteni. Igen, valóban az a cél, de csak, ha tényleg így is gondolod, ha tényleg érdeklődsz...

 

Mit is írtam az előbb? Szemléletmód, hozzáállás, elvek és hit.

 

Ha biztos szakmai tudásod van, ha hiszel abban, hogy jót teszel és segítesz vele az ügyfélnek a problémája megoldásában, ha az ő érdekeit tartod szem előtt, akkor csak sikeres lehetsz tanácsadóként, hosszútávon is.

 

Ha nem így dolgozol, akkor vagy nem érsz el eredményeket, vagy ha elég nagy az egód hozzá, akkor rövidtávon üstökösként tündökölhetsz, de idővel csak a siker emlékei meg az ügyfelek csalódottsága marad...

 

Az Alfáról nekem a farkasfalka jut eszembe. A farkasok társadalma, melynek alapja a család, az erőskezű vezetésen alapszik, és szociális hierarchia jellemzi. Többnyire két Alfa van, egy hím és egy nőstény, akik meghatározzák, mi és hogyan működik a falkában, és mikor, mit, hogyan csinálnak.

 

Erős vezetők, akik hatásosan alkalmazzák a dominanciát, a fizikai erőt, és a fenyegető testbeszédet a falka rendjének fenntartása érdekében. Hiszen gyengeségük akár a falka végét, pusztulását is okozhatná. A falka szervezettsége emberi szemmel nézve is ámulatba ejtő.

 

Ugyanakkor védelmezik a gyengébbet és az idősebbeket. Hiszen az együtt működés a falkában egyben megköveteli a fejlett szociális intelligenciát, az alkalmazkodó képességet, és a jó probléma megoldási készséget is.

 

Béta értékesítő

 

  • Teljes egészében mások véleményétől függ. Bizonytalan. Az ügyfél "alá" pozicionálja magát..
  • Munkatársként sokszor neheztelő. Ha nem kap fontosságot, nem tud fontosságot adni.
  • Sérelmek végtelen sorát képes elmesélni, mikor és hol nem tartották fontosnak, ki és miben hibás.

 

Ál-Alfa értékesítő

 

  • Az egójánál semmi sem nagyobb.
  • Szakmai tudása felszínes. Látszatra magabiztos és nagy tudású, de csak azokban a dolgokban van otthon, amik gyors és kifizetődő eredményt hoznak. Csak annyit mond, amennyi a sikerhez szükséges, ezért az apró betűket többnyire elhallgatja.
  • Igazi "nyomulós" értékesítő. Stílusa lehengerlő.
  • Munkatársként, akitől nem fél, abba nyugodtan belerúg. Úgy szerez önfontosságot, hogy másokat (például a Bétákat, akik függnek a véleményétől) lenyom.
  • Emellett saját fontosság érzetét csak a kevés, nála "hatalmasabb" ember véleményétől teszi függővé.

 

Alfa értékesítő

 

  • Biztos szakmai tudással és reális önértékeléssel rendelkezik.
  • Képes fontosságot adni viszonzás nélkül is, ezért tanácsadóként tökéletes, és valós segítséget nyújt.
  • Tisztában van azzal, hogy értéket ad, és tiszteli az ügyfelet.
  • Munkatársként saját fontosság érzete nem függ mások véleményétől.
  • Az általa adott fontosság sokkal értékesebb, mint a másik két csoportba tartozóké.

 

Ahogy a személyiségtípusok sem kizárólagosan jellemzők, ezek az értékesítő típusok sem ilyen élesen elkülöníthetők, és van átjárás köztük. Sőt, egy adott szituációtól is függhet az aktuális viselkedésünk. De abban is biztos vagyok, hogy ugyanezek igazak az ügyfelek viselkedésére is.

 

Nem árt, ha tudod, hogy az ügyfelek között is vannak Béták, Alfák és Ál-Alfák. Ahogy Zoltán kifejezte, a többség lefelé „agresszív”, felfelé „tapintatos”. Tehát nem mindegy a sikered szempontjából, hogy Te hova helyezed saját Magad az ügyfélnél…

 

A csoportosítást én tovább bontanám még Omegákra (ígéretes kezdők), akik csendben, bizonytalanul teszik ugyan a dolgukat, ám sosem lesznek eredményesek, amíg nem változnak. Viszont ők, a Bétákra jellemző neheztelés helyett időt és pénzt áldoznak a fejlődésükre, így egyre feljebb jutnak. Szakmailag tanulással, emberileg pedig önfejlesztéssel Omega is, Béta is válhat Alfává... 

 

A legnehezebb ügy az Ál-Alfa. Ő többnyire fel sem ismeri, hogy nem Alfa, így nincs belső késztetése a változásra. Ha pedig Te próbálod ebbe az irányba terelni, akkor ellened fordul. Ha gyengébbnek tart, megpróbál lenyomni. Ha erősnek érez, akkor megpróbál lealázni vagy befeketíteni. Kevesen vannak köztük, akik képesek elfogadni a segítséget és megváltozni...

 

 

Hogyan legyél Alfa tanácsadó?

 

 

Azt gondolom, hogy egy Alfa (nem csak tanácsadóként, hanem általános emberi személyiségjegyeit tekintve), ha leképezzük az emberekre a farkasok társadalmát, szintén domináns, de melegséget sugároz és megnyugtató. Csak nem hagyja magát megenni :)...

 

Egy Alfa sokat mosolyog, viccelődik, és nem veszi magát túl komolyan. Ezt most jó értelemben véve. Ha hibázik, akkor tanul belőle.

 

Az Alfa emberek képesek átadni a pozitív energiáikat. Ha beszélgetsz velük, úgy érzed, erősebb lettél, és semmi sem állíthat meg, hogy célt érj. Ha Alfa tanácsadó vagy, az ügyfeled is ezt érzi. Egyre jobban érzi magát, erősödik a hite abban, hogy Veled közösen el tudja érni a pénzügyi célját. Megszűnnek a félelmei.

 

Az Alfa személyiség megbízható, magabiztos és elfogadó. Ez abból ered, hogy nem csak szakmai tudását tartja naprakészen, hanem folyamatosan fejleszti önmagát is. Egy Alfa folyamatosan "vadászik". Nem adja fel, hanem tanul belőle, hogy a leghatékonyabb legyen.

 

Ezzel szemben a Béta úgy gondolja, hogy van egy csomó dolog, ami neki jár. Ha nem jön össze az üzlet, akkor felsorolja az összes létező kifogást. Nincs pénze az embereknek, mindenki szabadságon van, nem lehet manapság biztosítást eladni, nem bíznak a kormányban, és még sorolhatnám.

 

A Béta retteg attól, hogy nem lesz sikeres a megbeszélése, ezért túl sok energiát fordít arra, hogy jó színben tüntesse fel, adja el magát. Végül csak időpocsékolás lesz az ügyféllel töltött idő. Az Alfa természetes és "laza". Biztos a sikerben, de nem töri le, ha épp máshogy alakul. Megnézi az okokat, és beépíti a munkafolyamataiba.

 

Ha Alfa tanácsadó vagy, ügyfeled bízik Benned és abban, hogy az eszköz, amit a kezébe adsz, sikerre vezeti.

 

Az Alfák egyik meghatározója a napi rutin és a tervezés. Legalább heti terved kell legyen, ami szerint dolgozol. Egy Alfa tanácsadó sosem hagyja a dolgokat "leülni". Udvariasan rámenős annak érdekében, hogy eljusson a következő lépésig.

 

Nem hibáztat másokat, hanem teszi a dolgát és megy a céljai felé. Nem siránkozik azon, hogy mennyivel jobb volt a régi szép időkben, mint a Béták.

 

Az Alfa tanácsadó pontosan tudja, mit akar elérni, és azt is, hogy ehhez mit kell tennie. Komolyan kialakított munkafolyamatai vannak ennek érdekében. Az Alfa tudja, hogy a "vadászat" sosem ér véget, hamarosan újra "éhes lesz a falka". Ehhez pedig folyamatokra, jól kialakított szokásokra van szükség. 

 

Én is ezen dolgozom most. Jóval magasabbra tettem a lécet, és nagyobbak a céljaim. Ehhez új szokások kellenek, ami nem könnyű. Így addig kell csinálnom, míg olyan mélyre beívódnak, mint a Mariana-árok. :) De ez már új cikktéma...

 

Záró gondolatként annyit, hogy már az interjú megjelenése után röviddel, sok vád ért szakmai berkekben a NOK miatt. Ezekre a vádakra többféleképp lehet reagálni, személyiségtől függően. Megsértődhetsz, és elküldhetsz mindenkit melegebb éghajlatra amiatt, hogy félremagyarázzák a szavaidat (Béta). Visszavághatsz, hogy persze, mert a másik bezzeg így meg úgy... (Ál-Alfa) 

 

Az etikusságomat megkérdőjelező megjegyzésekre a következő választ adtam:

 

"Erről azt gondolom, hogy a NOK rendben értékesíthető termék, HA arra használják, amire való. Sokaknak még mindig ijesztő a régi rossz tapasztalatok miatt. Itt jön be a képbe a tanácsadó etikája, és szakmai tudása. 

Ugyanis, ha valaki csak ezt értékesíti, akkor joggal felmerülhet a megfogalmazott kétely. Hiszen, akkor az az érdeke, hogy minél többet adjon el, bármi áron. Azonban, ha csak benne van az értékesítési portfóliódban, mint lehetőség, és csak annak ajánlod, akinek ez tényleg jó megoldás, akkor azt gondolom, így etikus. 

Több cikket írtam már arról, hogy kinek jó és kinek eszébe se jusson. Összehasonlítottam az egyéb termékekkel, számokban is. Mindig a lehetőségeket vázolom fel az ügyfeleknek, a döntést neki kell meghoznia.

Ha azonnali hiteles megoldást ajánl valaki az LTP-hez, az etikus? A kamat elviszi az állami támogatást. Sokkal jobban jár ma egy lakáshitel + 4 évente betörlesztett LTP kombóval. Mégis van az az élethelyzet, amire ez a jó javaslat. Sokszor nem a termékkel van baj, hanem azzal, hogy nem a megfelelő embernek "adják el". A NOK is ilyen..."

 

Az eredmény elfogadás és elismerés lett...

 

 

Mi az tehát, ami elengedhetetlenül fontos profi pénzügyi tanácsadóként? - Legyél fejben rendben!

 

 

Ugyanez érvényes tanácsadóként, és értékesítőként is. Légy magabiztos, hiteles, rendelkezz megfelelő szakmai tudással és attitűddel! Tiszteld az ügyfelet, higgy abban, amit csinálsz és adj értéket! Visszautalva Zoltán szavaira: legyél fejben rendben! Ez is hozzá tartozik az első benyomáshoz...

 

Emlékszel, mi a jó tanácsadó titka? Legyél felejthetetlen, mint az első csók!

 

"Te vagy az, aki ért hozzá. Te vagy az, aki odafigyel az ügyfélre. Te vagy az, aki megérti és nem megítéli őt. Te vagy az, aki képes segíteni neki." - hozzáteszem, kezdetben néha még akarata ellenére. Hiszen le kell győznöd a félelmeit. Gyakran pedig bokszkesztyűvel kell arcon ütnöd (persze képletesen), hogy térjen észre, és tegye, amit kell.

 

Tudd meg, mi az, amire igazán vágyik az ügyfél, és érd el, hogy akarja ezt, és csak Tőled akarja! Mindegy, hogy státuszt vagy megoldást vesz, el kell érned, hogy Téged akarjon és ragaszkodjon hozzád. Válj Alfává, és legyél különleges...

 

A 2. részben Bíró Nóra gondolatai alapján megnézzük, hogy értékesítőként melyik magyar kutyafajtához mutatunk hasonlóságot, miért és hogyan segít téged ez az ismeret abban, hogy eredményesebb legyél. A 3. részben pedig Farkas János "Érd el könnyedén" című könyve alapján megmutatom, hogyan is ismerheted fel ügyfeleid (de akár barátaid, szeretteid, munkatársaid) motívumpontjait, hogy segíthess nekik céljaik elérésében.

 

Addig is:

 

Dönts tudatosan és erősödj meg pénzügyileg!

 

Móni

 

Érdekes gondolatokat osztottam meg? Szimpatikusak az elveim? KATTINTS vagy hívj fel, ha úgy érzed, szívesen dolgoznál velem ezen elvek szerint, profi háttér támogatással! 

 

Szívesen dolgoznék veled!

 

 

 

 

(Szerző és képek: Czirákiné Kocsis Mónika - minden jog fenntartva; Forrás: Értékesítés 2018 - Oberfrank Zoltán)

Vissza

Címkék : profi pénzügyi tanácsadó, pénzügyi tanácsadói karrier, pénzügyi tanácsadó, munkatársakat keresek, jó tanácsadó jellemzői, jó pénzügyi tanácsadó, cél és tervezés, dolgozz velünk, legjobb munka

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Czirákiné Kocsis Mónika

Ötleteket, hasznos információkat és szempontokat osztok meg Veled, amiket használni tudsz a döntéseidhez, és előnyös helyzetet teremt életed pénzügyi területein. Vezetőként pedig azokat az elveimet találod itt, amik szerint dolgozom és amit szeretnék átadni Neked, ha majd együtt dolgozunk tovább. Az a legfontosabb, hogy együttműködésünk során képessé válhass jó döntéseket hozni és elérni a céljaidat. Pénzügyi intelligenciád fejlesztésével elkerülheted a veszteségeket, megteremtheted az anyagi biztonságot és a kívánt életszínvonalat saját magad, családod és vállalkozásod számára.

Kapcsolódó cikkeink:

 

Még több értékes információt szeretnél? Kérd a Heti PénzTippet, melyben hetente küldök hasznos ötleteket, szempontokat, híreket a mindennapi pénzügyeidhez. KATTINTS!

 

Kérem a Heti PénzTippet!

 

Jól jönne néhány konkrét válasz a kérdéseidre? Eltűnt a tanácsadód? Belebonyolódtál a pénzügyi termékek útvesztőjébe? Csak írj vagy hívj, és beszélgessünk arról, ami Neked fontos pénzügyeidben. Apró betűk nélkül...

 

Jól jönne a segítséged, Móni!

 

 
Pénzügyi Navigátor csoport
Facebook-csoport · 3 tag
Csatlakozás a csoporthoz
Ha már unod a nyomulós ügynököket, valódi segítőkre és hiteles információkra van szükséged, csatlakozz hozzánk! A csoport célja, hogy összefogja és segítse azokat, akik tenni akarnak önmagukért és az anyagi függetlenségükért.  Csatlakozz Te is, ha szeretnél tudatosan jó pénzügyi döntéseket hozni. Szeretettel látunk, ha szívesen beszélgetsz a pénzügyekről, és osztod meg a tapasztalataidat másokkal. A körülmények hibáztatása csak a pénzügyi kultúra legalsó foka, mi annál magasabbra törünk, mert hisszük, hogy lehetőségek és megoldások mindig vannak, csak meg kell találnunk őket és cselekednünk kell..
 

 

Ügyfeleim ezt mondják rólam:

 

"Mindig naprakész, a legfontosabbat, a részletekben megbújó kockázatokat is ismeri. Ha projekten dolgozik, elnyűhetetlen munkabírása van, kreatív, és sosem hagy cserben!" (Somos András, Budapest - riporter)

 

"Én az internetről, véletlenszerűen (tudjuk, hogy nincsenek véletlenek) kerestem meg Mónit. Már az első E-mail, telefon, majd a személyes találkozás alkalmával éreztem, hogy jó kezekben vagyok. Nagyon türelmesen végighallgatta, hogy mire szeretnék megoldást találni a segítségével. Ez a pozitív, professzionális hozzáállás segített eldönteni, hogy Őt akarom. Olyan jó tanácsokat adott, hogy életem végéig hálás leszek érte! Köszönöm, hogy ott vagy, ha pénzügyekbe gubancolódok, és mindig számíthatok Rád!" (Incze Ida, Budapest)

 

"Köszönöm, hogy helyettem is előre gondolkodsz a pénzügyeimmel kapcsolatban! Mindig napra kész és felkészült vagy és sosem érzem kínosan magam a társaságodban amiatt (sem), hogy én ezekhez a dolgokhoz nem értek, és kedvem sincs túl sokat foglalkozni velük. Ja, és kisgyerek- és családkompatibilitásod is fantasztikus! Nem zavarnak az időnként felhangzó csatakiáltások, berontó gyerekek, mindig kedves és közvetlen tudsz maradni. (Gál Izóra, Dunakeszi - egyetemi adjunktus)

 

"Professzionális és etikus. Mindkettô elengedhetetlen, ha pénzügyekről van szó... a rohanó világban mégis jellemzően: bármikor elérhető, szakmailag topp, minőségi és teljeskörű tájékoztatással fűszerezve minden ami pénzügyi... és a ráadás a humánközpontúság..." (Kapocsi-Pécsi Anna, Kartal - szakmai vezető)

 

"Mónika az egyik legetikusabb pénzügyi szakember, akivel valaha együtt dolgoztam. Mindig az ügyfelei igényeit tartotta szem előtt és ezt olyannyira küldetésének érezte, hogy konfliktusokat is fel mert vállalni emiatt. Összeszedett, logikusan gondolkodó és magát folyamatosan képző pénzügyi személyi edzőt ismerhetünk meg benne, akire szívesen bízom rá a pénzügyeimet." (Sólyom László, Budapest - humánerőforrás menedzser)

 

"Csak gratulálni tudok Mónikának! Olyan szakértelemmel, elmagyarázott minden apró részletet, ittam szavait! Olyan figyelmes volt,minden problémámat komolyan vette, és úgy figyelt rám, azonnal felvázolta a lehetőségeket. Azóta is, nap mint nap előttem vannak a megoldások, amelyeket alkalmazok is, míg korábban csak topogtam egy helyben. Mindenkinek csak ajánlani tudom közvetlen barátságát, szakértelmét, tudatos és tapasztalt egyéniségét! Itt a lehetőség, hogy akinek vannak bizonytalanságai a jövővel kapcsolatosan, hogyan tovább....csak forduljon teljes bizalommal Mónikához!..Hajrá!" (Kisné Mike Erzsébet, Budapest - fodrász)

 

"Úgy ragyogsz, mint egy gyémánt. Sokáig igazgasd a sorsunkat és segíts az útvesztőket elkerülni. Sok sikert! Szeretünk" (Dr. Tófalvi. Ágnes, Budapest - fogorvos)

 

"Azért szeretünk veled dolgozni, mert lelkiismeretes vagy ,jó az információáramlás, gyors ügyintézés és a kapcsolat ápolás" (Mendi Lorenzo., Ráckeve - menedzser)

 

"Nekem nagy segítség volt, hogy gyakran  elérhető voltál és nem csak azt a kötelező biztit nézed meg, amivel épp akkor foglalkozunk, hanem a hitelt és mást is. Fel vagy visszahívás,  amikor kellett és valóban meg szeretted volna oldani az esetleges problémákat. A megbízható pörgést és a személyes figyelmet emelném ki. Ja és jó, hogy mobil és rugalmas vagy és nem kell annyit a dolgok után rohangásznom. Ja és jó, hogy magabiztosan átlátsz több területet, ebben segítséget ajánlasz, nem tukmálod."  (Gál Nóra, Budapest - gyógypedagógus-logopédus)

 

Eddigi munkádat nagyra értékelem , mert valóban segítség , hogy összefogod a biztosításainkat. Probléma esetén elérhető vagy. Megmondod ha valamiben buktató van .Soha nem éreztem, hogy eleged van , pedig, nyilván sokszor megterhelő ez a sok intézni való." (Dr. Z. Júlia, Budapest - családorvos)

 

"Mónikát lelkiismeretes és sikerorientált pénzügyi szakembernek és vezetőnek ismertem meg. Olyan ember aki komoly háttérismerettel és emberközpontú szemlélettel felvértezve támogatja kollégáit, ügyfeleit." (Jacsó László, Etyek - coach, tréner)

 

 

Tanácsadót választok

 

Kedvet kaptál ahhoz, hogy kipróbáld Magad tanácsadóként? Szakmabeli vagy és szeretnél kiteljesedni? Támogatásra vagy épp önállóságra vágysz? Beszélgessünk!

 

Szívesen dolgoznék veletek!

 

VÁLLALKOZÁSA VAN, CÉGVEZETŐ? Időt spórolok, hogy olyan dolgokkal foglalkozhasson, amik előre viszik...

 

vállalkozásod pénzügyeinek összehangolása

 

Kitöltöm a kérdőívet!

 

Média megjelenések:

 

Meglepetésben megjelent cikk - Cziráki Móni pénzügyi szakértőMEGLEPETÉS női magazin - 40 évesen nyugdíjba vonulni? - Papp Noémi cikkében szakértői közreműködés

 

PénzÜgyesek az RTL Klubon - Cziráki Móni pénzügyi szakértőRTL KLUB - PénzÜgyesek vetélkedő - szakértő tanácsadói közreműködés, a feladatok kitalálása és összeállítása, valamint részvétel a zsűriben

 

Cziráki Móni ATV Híradóban Somos AndrássalATV Híradóban Somos Andrással pénzügyi szakértőként arról, mi a következménye a karácsonyra felvett személyi kölcsönöknek

 

Interjú velem a pénzügyi tanácsadók munkájáról Interjút készítettek velem a pénzügyi tanácsadók munkájáról, elveimről és a NOK-ról A feltett kérdésekre adott válaszaimat a bdpst24.hu oldalán olvashatod.

 

 

SEM IDŐD, SEM ENERGIÁD pénzügyi termékekkel, biztosításokkal foglalkozni? Eltűnt a tanácsadód, vagy meguntad, hogy már a sokadik hív fel, mostantól majd ő lesz az? Nincs pénzed, de szeretnéd, ha idővel lenne biztonságot adó megtakarításod? Van pénzed, de nem tudod, hogyan gyarapítsd okosan?

 

KÉRJ SZAKÉRTŐI SEGÍTSÉGET ! Pénzügyi tanácsadás, ami Rólad szól - apró betűk nélkül...

 

INFORMÁCIÓT KERESEL PÉNZÜGYI TERMÉKEKKEL KAPCSOLATBAN? KATTINTS ÉS TALÁLD MEG ÚJ WEBOLDALAMON!

 

pénzügyek okosan - okos pénzügyek

Privát bankár - értékpapírszámla

állampapírok

unit-linked életbiztosítások

Egyéb megtakarítások

Egyéb befektetések

Nyugdíjbiztosítás

Önkéntes nyugdíjpénztár

NYESZ

Biztosítások gyermekeknek

Megtakarítások gyermekeknek

adómentes juttatás, költségoptimalizálás

Vállalkozói vagyonbiztosítások

Vállalkozói és szakmai felelősségbiztosítások

Lakás és jelzáloghitelek

Lakástakarékpénztár

CSOK

Nemzeti Otthonteremtő Közösség

Kockázati életbiztosítás

Balesetbiztosítás

Lakásbiztosítás

Társasházbiztosítások

Magán egészségbiztosítások

Pénzügyi tanácsadás Cziráki Móni

 

Kérem a Heti PénzTippet!

 

Jól jönne a segítséged, Móni!

 

MIUTÁN FELIRATKOZTÁL KATTINTS A KÉPRE ÉS KÜLDD EL, MIRŐL OLVASNÁL SZÍVESEN!

 

miről olvasnál szívesen

Címkék

Friss Hírek